Thursday, September 8, 2011

Menarikan Kekayaan

Assalammulaikum dan Salam Sejahtera

Saya akan berkongsi kepada anda bagaimana menggunakan Hukum Tarikan untuk menarik Kekayaan.Apa yang saya berikan kepada anda adalah asas.Ye kenapa asas?.Jika seorang murid mahu menjadi Pakar Matematik ia perlu membina asas-asas Matematik yang kuat dan kukuh.Sama juga dengan Hukum Tarikan ini.Jika anda dapat menguasai asas-asas Hukum Tarikan anda akan mengandakan kekayaan anda.

Kekayaan
Jika anda seorang Pengurus,tauke,pekerja,dan sebagai untuk menarik kekayaan anda perlu Love apa yang anda lakukan.Contoh mudah, jika anda seorang pengurus sesebuah syarikat apa yang anda lakukan perlu dengan perasaan Love atau Cinta terhadap sesuatu pekerjaan anda lakukan!.Pekerjaan yang anda lakukan dengan perasaan Cinta membolehkan anda mendekati kepada kekayaan dan kekayaan.

Lebih banyak Cinta anda kepada pekerjaan anda lebih banyak kekayaan mendekati anda!.Tapi perlu ingat "Kemahiran Pengurus" anda.Jika anda sebelum ini kurang cekap pada sesuatu pengurus,anda perlu membaiki kelemahan anda itu.Anda tak perlu rasa takut,risau,tertekan atau apa-apa sahaja kerana jika anda berfikir sedemikian sebenar anda sabotaj diri anda sendiri kerana anda menghalang diri anda berkembang! dan lagi anda menarik perkara yang anda tak inginkan kepada hidup anda dan itu penghalang untuk diri anda mengatasi kelemahan

Kawalan minda anda perlu dilakukan supaya minda senantiasa kearah Positif bukan sebaliknya.Kekurangan "Kemahiran Pengurusan dan Pekerjaan" perlu dilihat sebagai Positif.Apa yang anda perlu lakukan untuk mengatasi kelemahan ini anda perlu senantiasa positif dan CINTA.Positif bermaksud berfikiran Baik.Cinta bermaksud "Perkara Yang Kita Suka atau Minat" jadi apabila digabungkan Positif dan Cinta.Tenaga yang keluar sungguh hebat! dan berkuasa!.Berfikiran Negatif anda akan terus terkubur!.Positif +Cinta perlu senantiasa dilakukan supaya ia tertanam di Minda Separa Sedar anda.Anda akan menjadi orang positif!!

Positif + Cinta
Ia perlu senantiasa dilakukan dan berkembang!.Tenaga Positif +Cinta itu perlu meningkat hingga tahap Maksimum! pada hari ke hari.Tenaga ini akan menyebabkan anda tiada alasan untuk melakukan sesuatu pekerjaan walaupun pekerjaan itu ada lemah lakukan!Kenapa? kerana ada Cinta dan Positif pekerjaan anda lakukan!

Tindak-tanduk anda menghasil kejayaan. "Bagaimana anda menanam padi seperti itu juga anda menuainya".Jadi Minda Positif+Cinta akan menghasil pekerjaan lebih baik dan berkembang.Dengan pekerjaan yang lebih baik dan berkembang secara tak langsung kekayaan sedang kerja anda!!

Pembinaan Ayat Positif perlu anda bina sendiri kerana anda sahaja yang puas hati jika ayat positif itu sesuai dengan anda.

Setakat ini sahaja sekian Terima Kasih! 
Assalammulaikum :)  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...